Porządek obrad
1.
[9] Ustalenie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów – podjęcie uchwały.
2.
[10] Określenie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości – podjęcie uchwały.
3.
[11] Zmiana uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji udzielanych publicznym i niepublicznym przedszkolom, innym formom wychowania przedszkolnego, szkołom, w tym szkołom podstawowym, w których zorganizowano oddział przedszkolny i placówkom prowadzonym na terenie Gminy Miasta Tarnowa, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania tych dotacji oraz terminu i sposobu rozliczenia ich wykorzystania – podjęcie uchwały.
4.
[12] Wyrażenie zgody na przekazanie prowadzenia Zespołu Szkół Plastycznych w Tarnowie Ministrowi Kultury i Dziedzictwa Narodowego – podjęcie uchwały.
5.
[13] Zmiana uchwały ustalającej wysokość opłat za pobyt dziecka w żłobkach prowadzonych przez Gminę Miasta Tarnowa – podjęcie uchwały.
6.
[4] Informacja na temat przygotowań do opracowania Strategii Rozwoju Miasta na lata 2021 – 2030.
7.
[5] Informacja na temat proponowanych i planowanych zmian w komunikacji miejskiej.
8.
[15] Nadanie nazwy nieruchomości w Tarnowie – podjęcie uchwały.
9.
[VI] Wyrażenie zgody na posadowienie "Kamienia upamiętniającego wizytę apostolską Świętego Jana Pawła II po Ziemi Tarnowskiej" - podjęcie uchwały.
10.
[16] Powołanie Konwentu Odznaki Honorowej Gminy Miasta Tarnowa – podjęcie uchwały.
11.
[III] Przystąpienie do stowarzyszenia pod nazwą „Samorządy dla Żużla” - podjęcie uchwały.
12.
[17] Zmiana uchwały w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać projekt budżetu obywatelskiego Gminy Miasta Tarnowa – podjęcie uchwały.
13.
[21] Rozpatrzenie petycji „w interesie publicznym w zakresie zmiany przepisów prawa miejscowego” – podjęcie uchwały.
14.
[22] Sprawozdanie z działalności Prezydenta w okresie międzysesyjnym.
15.
Zapytania i interpelacje radnych oraz oświadczenia i wolne wnioski.
16.
Odpowiedzi Prezydenta na zapytania i interpelacje radnych.
17.
Zamknięcie obrad XXV zwyczajnej sesji Rady Miejskiej.