Wyniki głosowania imiennego w sprawie: [53] nieuwzględnienia uwagi nr 61 o treści: „Spółka wnosi o ustalenie, dla budynków przeznaczonych jedynie na prowadzenie działalności handlowej, usługowej lub produkcyjnej (o powierzchni zabudowy powyżej 1.000 m2 do 10.000 m2), w szczególności zlokalizowanych w Obszarze F; zasad i warunków sytuowania tablic i urządzeń reklamowych, które zapewnią możliwość lokalizowania:
1) kasetonów – szyldów na budynku, w którym jest prowadzona działalność gospodarcza, mocowanych na elewacjach lub dachu budynku, widocznych od strony przestrzeni publicznych; szyldy mogą występować w postaci logo przedsiębiorcy prowadzącego działalność gospodarczą w budynku w stosowanej przez tego przedsiębiorcę kolorystyce, w szczególności gdy przedsiębiorca prowadzi działalność sieciową, w której posługuje się danym logo; maksymalne dopuszczalne wymiary szyldu: do 2.5 m długości oraz do 2.5 m wysokości; maksymalną dopuszczalną ilość szyldów: 2 sztuki, przy czym na jednej elewacji może zostać umieszczony tylko jeden szyld, a szyldy zamieszczone na różnych elewacjach winny być jednakowe; jeden z szyldów winien zostać umieszczony na elewacji znajdującej się nad wejściem głównym do budynku; szyld może być podświetlany lub nie.
2) pylonu reklamowego na nieruchomości, w obrębie której jest prowadzona działalność gospodarcza, w ilości do 2 sztuk; w stosowanej przez tego przedsiębiorcę kolorystyce; maksymalna wysokość pylonu licząc od poziomu terenu; do 7 m i szerokości do 2.5m; pylon może być jednostronny bądź wielostronny, podświetlany lub nie;
3) billbordów na elewacji budynku w poziomie parteru, w stosowanej przez tego przedsiębiorcę kolorystyce, w maksymalnej ilości 5 sztuk; winny być jednakowego rodzaju oraz posiadać jednakowe wymiary, jak również być umieszczone na elewacji w jednym lub dwóch rzędach; każdy z billboardów nie powinien przekraczać powierzchni 12 m2;
4) citylight na wysokości parteru, w stosowanej przez tego przedsiębiorcę kolorystyce,
w ilości 1 sztuka, o maksymalnych wymiarach 2 m na 2,5 m oraz powierzchni reklamowej nieprzekraczającej 5m2; citylight mogą być wolnostojące bądź montowane na ścianie obiektu; winny być sytuowane równolegle do ściany budynku w odległości nie większej niż 1 m od tej ściany bądź w strefie podcienia przy wejściu głównym do obiektu.”
ZA: 23, PRZECIW: 0, WSTRZYMUJĘ SIĘ: 0, BRAK GŁOSU: 0, NIEOBECNI: 2