Porządek obrad
1.
Otwarcie obrad XIII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej.
2.
Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmiany porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej.
4.
[4] Przyjęcie sprawozdania Prezydenta Miasta Tarnowa z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku dla miasta Tarnowa za rok 2024.
5.
[5] Przyjęcie planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Tarnowie na rok 2025.
6.
[6] Przyjęcie sprawozdań z prac komisji Rady Miejskiej w Tarnowie za rok 2024.
7.
[7] Przyjęcie planów pracy komisji stałych Rady Miejskiej w Tarnowie na rok 2025.
8.
[VII] Nadanie pośmiertnie Tadeuszowi Tertilowi tytułu Honorowego Obywatela Miasta Tarnowa - podjęcie uchwały.
9.
[I] Zmiana uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miasta Tarnowa na lata 2025-2037 - podjęcie uchwały.
10.
[II] Zmiana uchwały budżetowej Gminy Miasta Tarnowa na rok 2025 - podjęcie uchwały.
11.
[8] Ustanowienie dnia 7 marca, rocznicy nadania praw miejskich – Świętem Miasta Tarnowa – podjęcie uchwały.
12.
[9] Zaliczenie dróg położonych w Tarnowie do kategorii dróg gminnych oraz ustalenie ich przebiegu – podjęcie uchwały.
13.
[III] Zmiana uchwały w sprawie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi świadczonych przez Gminę Miasta Tarnowa - podjęcie uchwały.
14.
[IV] Uchylenie uchwały w sprawie określenia szczegółowych wymogów „Raportu o stanie Miasta Tarnowa” i zmianie niektórych uchwał - podjęcie uchwały.
15.
[VIII] Zmiana uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie opłat za korzystanie z parkingu położonego przy ul. Do Huty w Tarnowie - podjęcie uchwały.
16.
[V] Rozpatrzenie petycji dotyczącej zmiany uchwały w sprawie zasad, na jakich radnym Rady Miejskiej w Tarnowie przysługują diety i zwrot kosztów podróży służbowych, polegającej na całkowitej likwidacji diet dla radnych - podjęcie uchwały.
17.
[VI] Zmiany w składach komisji Rady Miejskiej w Tarnowie - podjęcie uchwały.
18.
[10] Sprawozdanie z działalności Prezydenta w okresie międzysesyjnym.
19.
Zapytania i interpelacje radnych oraz oświadczenia i wolne wnioski.
20.
Odpowiedzi Prezydenta na zapytania i interpelacje radnych.
21.
Zamknięcie obrad XIII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej.