Porządek obrad
1.
/ Analiza zarządzeń Prezydenta (od nru 14/2023).
2.
Wnioski po przeprowadzonych kontrolach problemowych na podstawie protokołów z kontroli w zakresie:
a)
Inteligentny system transportowy – jego funkcjonowanie i wydatkowane środki w latach 2019 – 2021. Osiągnięte cele i planowane udoskonalanie (w tym projektowanie miejsc do parkowania).
b)
Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego i stopień ich uszczegółowienia. Czy i w jakim zakresie można je zmieniać. Kto może być w tym względzie wnioskodawcą. Analiza takich planów w latach 2019 – 2020.
3.
Powołanie zespołu kontrolnego do przeprowadzenia kontroli: „Urząd Miasta Tarnowa MPK sp. z o.o. - Ocena funkcjonowania MPK sp. z o.o. za lata 2021-2022 po rezygnacji ze współpracy w zakresie przewozów osobowych z częścią gmin ościennych. Skutki finansowe w zakresie zatrudnienia oraz taboru”.
4.
Sprawy bieżące i wolne wnioski.
5.
Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia.