Porządek obrad
1.
Opiniowanie materiałów sesyjnych (XXV sesja RM – 27.02.2020 r.):
a)
Dokonanie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia wysokości tej opłaty, ustalenia stawek opłaty za pojemniki, zwolnień z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz określenia zasad ustalania ilości zużytej wody na potrzeby ustalania wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (mat. 8),
b)
Określenie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości (mat. 10),
c)
Zmiana uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji udzielanych publicznym i niepublicznym przedszkolom, innym formom wychowania przedszkolnego, szkołom, w tym szkołom podstawowym, w których zorganizowano oddział przedszkolny i placówkom prowadzonym na terenie Gminy Miasta Tarnowa, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania tych dotacji oraz terminu i sposobu rozliczenia ich wykorzystania (mat. 11),
d)
Zmiana uchwały ustalającej wysokość opłat za pobyt dziecka w żłobkach prowadzonych przez Gminę Miasta Tarnowa (mat. 13),
e)
Zmiana uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miasta Tarnowa na lata 2020 – 2037 (mat. I),
f)
Zmiana Uchwały Budżetowej Gminy Miasta Tarnowa na rok 2020 (mat. II),
g)
ewentualne inne materiały dodatkowe.
2.
Sprawy bieżące i wolne wnioski.