Porządek obrad
1.
Analiza zarządzeń Prezydenta (od nru 52/2023).
2.
Przyjęcie protokołu z kontroli w zakresie: Inteligentny system transportowy – jego funkcjonowanie i wydatkowane środki w latach 2019 – 2021. Osiągnięte cele i planowane udoskonalanie (w tym projektowanie miejsc do parkowania).
3.
Przyjęcie protokołu z kontroli w zakresie: Zakres zaplanowanych zadań (działań) rad osiedli w latach 2019 – 2021. Stopień wykorzystania przyznanych środków finansowych i ich przeznaczenie.
4.
Informacja na temat kontroli na temat: Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego i stopień ich uszczegółowienia. Czy i w jakim zakresie można je zmieniać. Kto może być w tym względzie wnioskodawcą. Analiza takich planów w latach 2019 – 2020.
5.
Sprawy bieżące i wolne wnioski.
6.
Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia.