« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. / Analiza zarządzeń Prezydenta (od nru 14/2023).

2. Wnioski po przeprowadzonych kontrolach problemowych na podstawie protokołów z kontroli w zakresie:

a) Inteligentny system transportowy – jego funkcjonowanie i wydatkowane środki w latach 2019 – 2021. Osiągnięte cele i planowane udoskonalanie (w tym projektowanie miejsc do parkowania).

b) Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego i stopień ich uszczegółowienia. Czy i w jakim zakresie można je zmieniać. Kto może być w tym względzie wnioskodawcą. Analiza takich planów w latach 2019 – 2020.

3. Powołanie zespołu kontrolnego do przeprowadzenia kontroli: „Urząd Miasta Tarnowa MPK sp. z o.o. - Ocena funkcjonowania MPK sp. z o.o. za lata 2021-2022 po rezygnacji ze współpracy w zakresie przewozów osobowych z częścią gmin ościennych. Skutki finansowe w zakresie zatrudnienia oraz taboru”.

4. Sprawy bieżące i wolne wnioski.

5. Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia.

« Powrót do strony głównej