« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Informacja o stanie realizacji inwestycji i remontów drogowych.

2. Opiniowanie materiałów na IX zwyczajną sesję Rady Miejskiej (24.10.2024 r.):

a) ustalenie wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów usunięcia pojazdu powstałych po wydaniu dyspozycji usunięcia pojazdu, od którego odstąpiono (mat. 8),

b) zmiana uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Miasta Tarnowa, udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów (mat. 11),

c) zmiana uchwały w sprawie przyjęcia Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Miasta Tarnowa z powierzonym zadaniem organizacji publicznego transportu zbiorowego na mocy porozumień między gminami (mat. 12),

d) ewentualne materiały dodatkowe.

3. Sprawy bieżące i wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej