« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad VII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej.

2. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmiany porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołów z IV zwyczajnej i V nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej.

4. Zapytania i interpelacje radnych oraz oświadczenia i wolne wnioski.

7. [5] Przyjęcie informacji Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska o wynikach kontroli obiektów o podstawowym znaczeniu dla województwa.

8. [6] Przyjęcie informacji o stanie środowiska w mieście Tarnowie w roku 2023.

9. [7] Sprawozdanie za pierwsze półrocze 2024 r. z realizacji Programu współpracy Gminy Miasta Tarnowa z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2024 rok.

21. [14] Przyjęcie zadań z zakresu administracji rządowej dotyczących utrzymania grobów i cmentarzy wojennych położonych na terenie Gminy Miasta Tarnowa – podjęcie uchwały.

27. [16] Sprawozdanie z działalności Prezydenta w okresie międzysesyjnym.

28. Odpowiedzi Prezydenta na zapytania i interpelacje radnych.

29. Zamknięcie obrad VII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej.

« Powrót do strony głównej