Porządek obrad
1.
Postępowania przetargowe – informacja Prezydenta Miasta Tarnowa o stanie przygotowań do realizacji zadań zapisanych w Budżecie GMT na rok 2020 i WPF na lata 2020 – 2037, w tym przedstawienie szczegółowego harmonogramu działań (temat zapisany w planie pracy Komisji na marzec).
2.
Informacja o wysokości wpływów z tytułu opłaty reklamowej za I kwartał 2020 r. z uwzględnieniem kosztów obsługi przyjmowania deklaracji i wpłat.
3.
Opiniowanie materiałów sesyjnych (XXVIII sesja RM – 23.04.2020 r.)
a)
Zmiana uchwały w sprawie wprowadzenia opłaty reklamowej na terenie Gminy Miasta Tarnowa (mat. 12),
b)
Zwolnienia od podatku od nieruchomości: gruntów, budynków i budowli związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, niektórych grup przedsiębiorców, których płynność finansowa uległa pogorszeniu w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVID-19 (mat. 14),
c)
ewentualne materiały dodatkowe.
4.
Sprawy bieżące i wolne wnioski.