zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Rada Miejska w Tarnowie
XXIV Sesja w dniu 16 października 2025, godz. 09:00
w Sali Lustrzanej przy ul. Wałowej 10
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miejska w Tarnowie
Porządek obrad
1.
Otwarcie obrad XXIV zwyczajnej sesji Rady Miejskiej.
Zawiadomienie XXIV sesja RM 16 października 2025 r..pdf (0,28MB)
2.
Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmiany porządku obrad.
Proponowany porządek obrad XXIV sesji RM 16 października 2025 r..pdf (0,38MB)
3.
Przyjęcie protokołu XXIII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej.
4.
[4] Informacja o realizacji przez podmioty wskazane w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym - obowiązku złożenia oświadczeń majątkowych za rok 2024.
Informacja dotycząca oświadczeń majątkowych za 2024 rok_PMT.pdf (0,29MB)
Oświadczenia majątkowe radni 2024.pdf (0,13MB)
5.
[5] Zwolnienie samorządowego zakładu budżetowego – Miejskiego Zarządu Cmentarzy w Tarnowie z obowiązku wpłaty do budżetu Gminy Miasta Tarnowa nadwyżki środków obrotowych za rok 2024 – podjęcie uchwały.
Projekt 5.pdf (0,4MB)
6.
[6] Wyrażenie woli podjęcia przez Gminę Miasta Tarnowa czynności zmierzających do utworzenia Centrum Opieki Senioralnej – podjęcie uchwały.
Projekt 6.pdf (0,68MB)
7.
[7] Zmiana uchwały w sprawie przekształcenia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie, utworzenia Centrum Usług Społecznych w Tarnowie oraz nadania mu statutu – podjęcie uchwały.
Projekt 7.pdf (0,38MB)
8.
[8] Zmiana uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Miasta Tarnowa, udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów – podjęcie uchwały.
Projekt 8.pdf (1,11MB)
9.
[9] Miejscowy planu zagospodarowania przestrzennego w obszarze miasta Tarnowa w rejonie ulic: Błonie, Abp. Jerzego Ablewicza oraz al. Jana Pawła II – podjęcie uchwały.
Projekt 9.pdf (23,78MB)
10.
[10] Sprawozdanie z działalności Prezydenta w okresie międzysesyjnym.
11.
Zapytania i interpelacje radnych oraz oświadczenia i wolne wnioski.
12.
Odpowiedzi Prezydenta na zapytania i interpelacje radnych.
13.
Zamknięcie obrad XXIV zwyczajnej sesji Rady Miejskiej.