Wyniki głosowania jawnego w sprawie: [53] nieuwzględnienia uwagi nr 61 o treści: „Spółka wnosi o ustalenie, dla budynków przeznaczonych jedynie na prowadzenie działalności handlowej, usługowej lub produkcyjnej (o powierzchni zabudowy powyżej 1.000 m2 do 10.000 m2), w szczególności zlokalizowanych w Obszarze F; zasad i warunków sytuowania tablic i urządzeń reklamowych, które zapewnią możliwość lokalizowania: 1) kasetonów – szyldów na budynku, w którym jest prowadzona działalność gospodarcza, mocowanych na elewacjach lub dachu budynku, widocznych od strony przestrzeni publicznych; szyldy mogą występować w postaci logo przedsiębiorcy prowadzącego działalność gospodarczą w budynku w stosowanej przez tego przedsiębiorcę kolorystyce, w szczególności gdy przedsiębiorca prowadzi działalność sieciową, w której posługuje się danym logo; maksymalne dopuszczalne wymiary szyldu: do 2.5 m długości oraz do 2.5 m wysokości; maksymalną dopuszczalną ilość szyldów: 2 sztuki, przy czym na jednej elewacji może zostać umieszczony tylko jeden szyld, a szyldy zamieszczone na różnych elewacjach winny być jednakowe; jeden z szyldów winien zostać umieszczony na elewacji znajdującej się nad wejściem głównym do budynku; szyld może być podświetlany lub nie. 2) pylonu reklamowego na nieruchomości, w obrębie której jest prowadzona działalność gospodarcza, w ilości do 2 sztuk; w stosowanej przez tego przedsiębiorcę kolorystyce; maksymalna wysokość pylonu licząc od poziomu terenu; do 7 m i szerokości do 2.5m; pylon może być jednostronny bądź wielostronny, podświetlany lub nie; 3) billbordów na elewacji budynku w poziomie parteru, w stosowanej przez tego przedsiębiorcę kolorystyce, w maksymalnej ilości 5 sztuk; winny być jednakowego rodzaju oraz posiadać jednakowe wymiary, jak również być umieszczone na elewacji w jednym lub dwóch rzędach; każdy z billboardów nie powinien przekraczać powierzchni 12 m2; 4) citylight na wysokości parteru, w stosowanej przez tego przedsiębiorcę kolorystyce, w ilości 1 sztuka, o maksymalnych wymiarach 2 m na 2,5 m oraz powierzchni reklamowej nieprzekraczającej 5m2; citylight mogą być wolnostojące bądź montowane na ścianie obiektu; winny być sytuowane równolegle do ściany budynku w odległości nie większej niż 1 m od tej ściany bądź w strefie podcienia przy wejściu głównym do obiektu.”

ZA: 23, PRZECIW: 0, WSTRZYMUJĘ SIĘ: 0, BRAK GŁOSU: 0, NIEOBECNI: 2

Lista imienna

ZA (23)

Biedroń Mirosław
Ciesielczyk Marek
Danielewicz Agnieszka
Gancarz Józef
Górnikiewicz Piotr
Janas Krzysztof
Kajpus Zbigniew
Klepacka Kinga
Klimek Stanisław
Korczak Roman
Krakowska Anna
Kwaśny Jakub
Mierzejewska Krystyna
Olszówka Tomasz
Pagacz Ryszard
Sajdak Adam
Sak Piotr
Solak Dawid
Stepek Sebastian
Światłowski Grzegorz
Świtalska Angelika
Wardzała Marian
Żak Tadeusz

PRZECIW (0)

WSTRZYMUJĘ SIĘ (0)

BRAK GŁOSU (0)

NIEOBECNI (2)

Barwacz Grażyna
Wójcik Piotr
esesja.plSystem zarządzania pracami Rady Gminy / Miasta i Powiatu eSesja.pl